Helgen

Helgens Citat: "Oj vad rädd jag blev, jag blinkade lite och när jag öppnade ögonen så tittade jag." /John


Vi var inte så många kvar här i helgen. Alla har en tendens att fara härifrån, förstår inte riktigt varför.... Men i alla fall så hade vi som var här väldigt trevligt!

Fredagkväll spenderades med att se På Spåret och spela spel. Upp till bevis var kvällens allmänbildande spel - speciellt delen som heter "kropp mot kropp". Catarina och John var mästarna på att tala baklänges, men David kunde inte tänka. Sara och Stefan var bäst på kroppskontakt.

Nästa dag ägnades åt shopping i Uppsala, städning och läxor, efter den obligatoriska Let's Dance-reprisen. På kvällen var det bastu som gällde. Fett skönt! Det enda som störde stämningen var Johns ständiga hoppande över aggregatet, utan brillor. När vi kom ut till annexet hade Ingela bakat kladdkaka åt oss. HURRA!!! Det var jättegott! Vi åt kaka och spelade Oogachakka, ett sångspel. Girls vs. boys. Girlsen var överlägsna, tills Anders kom hem. Då blev förlusten inte lika förnedrande. 89-69 blev resultatet. Vi spelade ända till klockan 02. Varför vrålar man egentligen gamla slagdängor i 4 timmar?? Schneefan var den ende tillräckligt mänskliga för att gå och lägga sig i vettig tid.

Söndag var söndag.

/Sara & anka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0